CRM-trender för 2015
Året var 1990 och jag var 11 år. Min mor hade följt mig ned till den lokala banken för att få ett bankomatkort och en /../
Läs merVisar sökresultat 1 till 7.
Året var 1990 och jag var 11 år. Min mor hade följt mig ned till den lokala banken för att få ett bankomatkort och en /../
Läs merSammanslagningar av stora företag kräver planering och framförallt engagemang från alla involverade parter. Digitala system är ofta lösningen på de tekniska frågorna, men vad vore /../
Läs merVi träffade Philip Robertsson, Verksamhetsansvarig på Nema Problema. Nema Problema är en ideell organisation med fokus på att stärka integration i Sverige och kund till oss på /../
Läs merStretch Stockholm omorganiserar och bildar tre nya bolag: Stretch Procurement, Stretch Customer och Stretch Evolve. – Nu går vi från ord till handling, säger Jan /../
Läs merSedan förra året har jag borrat en del i hur företag kan bemöta den enskilda kunden som en unik individ. Jag har träffat, pratat och /../
Läs merAlla vi som jobbar med marknadsföring, försäljning och CRM har sett det här under en tid. Men under Adobes stora kundevenemang Adobe Summit 2015 i /../
Läs merTänk dig en värld där du är sedd. Just Du. Där ett företag känner dig för att du vill det. Som inte manipulerar dig, utan inspirerar och /../
Läs mer