SAP Digital CRM: Personalisera och anpassa – del 3
Att du ska kunna personalisera din applikation för användaren är ett måste idag för att applikationen inte ska kännas ”out of date”. I SAP Digital /../
Läs merVisar sökresultat 1 till 7.
Att du ska kunna personalisera din applikation för användaren är ett måste idag för att applikationen inte ska kännas ”out of date”. I SAP Digital /../
Läs merSedan förra året har jag borrat en del i hur företag kan bemöta den enskilda kunden som en unik individ. Jag har träffat, pratat och /../
Läs merI den här delen av min bloggserie om SAP Digital CRM, D4C, tänkte jag titta lite på de olika processerna som finns. Detta är ett /../
Läs merI den här delen av min bloggserie tänkte jag utforska integrationsmöjligheterna med SAP Digital CRM. Vilka integrationsmöjligheter finns egentligen i SAP CRM? Det kanske låter /../
Läs merSAP:s nya CRM-lösning i molnet, SAP Cloud for Customer (C4C) är ett verktyg som jag var nyfiken på att testa. Extra intressant för mig i min roll som SAP CRM /../
Läs merDet finns få områden hos företag som jag de senaste åren har sett växa så kraftigt. Teamen och ambitionerna kring kundinsikt. Alltså personerna och verktygen /../
Läs merDen titeln får inte många sökordsexperter att dra på munnen eller Content Marketing evangelister att säga amen. Tanken är bara att måla en bild av /../
Läs mer