Jira Service Desk

Svara, lös, prioritera och automatisera

Jira Service Desk – utveckling och förvaltning som ett team

Att få förvaltningsteam och utvecklingsteam att agera som ETT team kan vara en utmaning. Du vill att dina slutanvändare ska kunna registrera incidenter, frågor och förbättringsförslag på ett enkelt sätt. Det ska vara lätt att få hjälp och dina kunder ska kunna lösa sina ärenden själva genom själv-service. Din kundtjänst och dina agenter ska effektivt kunna fokusera på de uppgifter som är högst prioriterade Snabb tillgång till kundens tidigare ärenden och synliga SLA främjar kundnöjdhet. Behövs det en kodrättning ska det vara enkelt att skicka ärendet till utvecklings-backloggen och agenten får automatiskt statusuppdateringar från utvecklingsuppgiften.

Låter det lockande? Gör som över 20 000 andra IT-team världen över, välj Jira Service Desk.  En gemensam plattform byggd på Jira bäddar för samarbete mellan utveckling och IT.  Riv hinder mellan utvecklingsteam och supportteam och låt dem jobba tillsammans för att lösa ärenden snabbare. Jobba som ETT team!

Arbetar ni enligt ITIL?

Jira Service Desk är PinkVERIFY™ certifierad för request fulfillment, incident, problem, och change management processer.

Addera Confluence till din Jira Service Desk och låt dina kunder lösa sina ärenden själva. Dina agenter skapar guider och artiklar utifrån bra svar i ärenden. Artikeln kan sedan användas för att svara nästa kund och du får en levande kunskapsbank!

Jira Service Desk blir din portal ut mot kunden. Ta hjälp av Stretch Atlassian Solution Partner teamet vid införandet av Jira Service Desk. Vi tar ansvar från kravinsamling till lansering.

Våra Atlassian experter hjälper er!

Vårt Atlassian partner team finns för att hjälpa er att få ut mesta möjliga affärsvärde från er investering. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs gärna mer om hur våra Atlassian SME håller samman er Atlassian portfölj och är du nyfiken på hela tjänsteportföljen kring Atlassian, kolla in detta!

Kontakta oss!

Läs också