Denis Monister – Stretch Customer

Hej Denis!

I vilket bolag arbetar du?

Stretch Customer

Hur länge har du arbetat där:

1 år

Vad har du för konkret situation som du kan berätta om där just Lyssna, Förstå, Anpassa och Agera har påvisats vara en framgång?

Under våren slutade plötsligt en av våra kunders Salesforce beställare. I och med detta lämnades tyvärr kunden utan någon kompetens inom Salesforce samt de kringliggande system som de använder. Detta har lett till att jag och mina kollegor Victor, Niclas och Malin, har behövt anpassa vårt arbetssätt och ta en mer ledande roll mot kundens medarbetare som inte har kunskap inom Saleforce.

Utöver löpande förvaltning samt projekt så har vi stöttat kunden till att ta ett större ägandeskap för Salesforce. Effekten av detta har blivit att vi tillsammans med kunden har hittat ett nytt arbetssätt genom att gå igenom deras arbetssätt samt IT infrastruktur samt tagit fram en plan för initiativ för 2 år framöver.

Dela inlägget